Почати співпрацю

Готові приймати платежі з Finexpress? Надішліть нам свої дані, ми підготуємо договір і розпочнемо співпрацю.
Надіслати дані

Три кроки, щоб стати партнером Finexpress

1. Надіслати дані
Заповніть форму на цій сторінці — вкажіть інформацію про себе та про компанію, прикріпіть всі необхідні документи. На основі цієї інформації ми підготуємо договір.
2. Пройти верифікацію

Варіант 1. За допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації (ІСЕІ) Державного підприємства «ДІЯ» (за допомогою файлового, хмарного ключа керівника юридичної особи, ФОП)

Для проходження електронної ідентифікації за допомогою електронних підписів необхіно перейти за посиланням ІСЕІ та слідувати інструкціям.

Дані з підсистеми верифікації відомостей щодо юридичних осіб і ФОП дають можливість здійснити перевірку відомостей щодо юридичних осіб і ФОП про керівника юридичної особи, інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, ФОП, осіб, які можуть вчиняти дії від імені ФОП, а також про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи і ФОП, що містяться в ЄДР.

Варіант 2. Шляхом відеоверифікації (спілкування клієнта та уповноваженого працівника Компанії через відеотрансляцію в режимі реального часу)

Для узгодження дати та часу проведення відеоверифікації, яка здійснюється в режимі реального часу, з Вами заздалегідь зв’яжеться менеджер.

Перевірка проходить у три етапи:
  • Встановлення особи — потрібно назвати прізвище, ім’я, по-батькові і надати документ, що підтверджує особу (паспорт або ID-картку).
  • Фото з документом, що підтверджує особу та місце реєстрації.
  • Підтвердження контактного номеру телефону.
Зверніть увагу — якщо у вас ID-картка, для відео-верифікації потрібно додатково надати довідку про місце реєстрації (довідка з Єдиного демографічного реєстру).
3. Підписати договір

Коли договір буде готовий, ми надішлемо його вам на підпис.

Для підписання договору ваш бізнес має відповідати таким умовам:
  • Компанію або ФОП зареєстровано не менш як 6 місяців тому.
  • Зареєстровані коди видів економічної діяльності (КВЕД) відповідають видам послуг, за які ви плануєте приймати онлайн-плати.
Тип реєстрації бізнесу
Максимальний розмір одного файлу 2 Мб. Формат — PDF, ZIP, Word, Excel. Документи, які містять кілька сторінок, прикріпляйте як один файл.
Копія виписки з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію
Копія має бути чинна на дату укладання договору, завірена підписом керівника та скріплена відбитком печатки (за наявності). Якщо виписку видано більш ніж 7-8 місяців тому – потрібно запросити копію витягу. Платний запит — https://usr.minjust.gov.ua/ua/extractedr
Завантажити документ
Копія статуту
Статут має бути чинний на дату укладання договору, копія — завірена підписом керівника та скріплена відбитком печатки (за наявності).

Якщо реєстрація або остання зміна установчих/реєстраційних документів відбулась після 01.01.2016 р., потрібен код доступу для перегляду установчих та реєстраційних документів в Єдиному державному реєстрі.
Завантажити документ
Копія протоколу та наказу про призначення керівника
Завірена підписом керівника та скріплена відбитком печатки (за наявності)
Завантажити документ
Копія документу, що підтверджує повноваження представника клієнта (за наявності)
Завірена підписом керівника (представника) та скріплена відбитком печатки (за наявності)
Завантажити документ
Копія паспорта або ID-картки керівника (представника) та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру (для встановлення місця реєстрації)
Паспорт: стор. 1,2; якщо вклеєні фото у 25 (45) років — стор. 3-6; місце реєстрації/проживання — стор. 11-16).

ID-картка: лицьова, зворотної сторона + витяг з Єдиного державного демографічного реєстру (для встановлення місця реєстрації).

Всі копії мають бути завірені особистим підписом власника документа.
Завантажити документ
Копія довідки/картки про присвоєння ІН або РНОКПП керівника (представника)
Копія має бути завірена особистим підписом власника документа.

Не надається, якщо ідентифікація здійснюється за ІD-карткою.
Завантажити документ
Довідка про відкриття поточного рахунку в банку
Завантажити документ
Копія «Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації» за останній звітний період
З відміткою контролюючого органу про прийняття, завірена підписом керівника (представника) та скріплена відбитком печатки (за наявності).
Завантажити документ
Структура власності (за наявності)
Завірена підписом керівника (представника) та скріплена відбитком печатки (за наявності)
Завантажити документ
Рішення про включення або повторне включення до Реєстру неприбуткових організацій
Завантажити документ
Лист в довільній формі з інформацією про:
  • методи пошуку донорів
  • основні джерела надходжень коштів та види донорів
  • частку готівки в надходженнях/видатках організації (у % від загальної суми)
  • наявні досягнення (реалізовані проєкти/програми)
Завантажити документ
Заповнений опитувальник з підписом керівника і печаткою (за наявності)
Необхідно відправити заповнений опитувальник. Для цього - скачайте опитувальник, заповніть та відправте.
Завантажити документ
Додаткові документи (за наявності)
Завантажити документ